Výkladní skříň je nejlepší prodavač
Podobu výkladní skříně je potřeba též po čase měnit, již i třeba jen z praktických důvodů zanášení zboží prachem apod., ale zejména proto, že jednolitost pohledu po čase tzv. unaví oči a vystavené výrobky tím ztratí na působivosti.
Je též prokázáno, že pokud konzument to co ve výkladě nevidí, buď vůbec nekoupí, pokud, tak jen v malém množství. Značkové zboží, jež se těší dobrému odbytuje je zapotřebí mít taktéž ve výkladní skříni, neboť se tím i nadále dosahuje většího odbytu a i zisku zároveň. Je každopádně chybou domněnka, že zavedené zboží již nemusí být ve výkladní skříni vyloženo.
Výkladní skříň, pokud je účelově naaranžována, bývá jakousi hybnou pákou obchodu a i zároveň dobrým prodavačem. Proto je nutné jí věnovat patřičnou péči, která pomáhá docílit obchodního úspěchu.
Mnohdy se nám naskytne úvaha, proč se v jednom obchodě stejné zboží prodává lépe než v druhém. Svoji roli zde hraje více faktorů, ale mezi jeden z velmi důležitých patří výkladní skříň. Častokrát lze shledat, že mnozí majitelé obchodů nevěnují výkladním skříním patřičnou péči, a je přitom po mnohé obchodní generace prokázáno, že právě ta bývá pro kupující lepším prodavačem nežli zdatnější zaměstnanec. Dáte-li zboží ve větším množství do výkladní skříně, pak to zcela vypadá jinak, než když se v ní objeví na skleněném talířku několik bonbónů nebo kousků čokolády. Takovýto druh výkladního vybavení vypadá už na pohled velice chudě a takto špatně vybavená výkladní skříň nemůže kolemjdoucí nikterak upoutat.